Bu hafta yavru vatan Kıbrıs’da turistlerin uğrak yeri Girnedeydim

Girne – Kyrenia (Κερύνεια)  Gezisinden kareler

tatil_rehberi

Tatil Mekanları

Merhabalar arkadaşlar. Bu hafta bir değişiklik yapıp üniversiteden arkadaşlar ile yavru vatan Kıbrıs’ın güzelim şehri ve Turistlerin en uğrak yeri olan Girnede hem eğitim amaçlı hemde gezinti sebebiyle bir ziyarette bulunduk. Biraz eğlendik biraz da iş yaptık diyelim. Yeni bir yat limanı projesi için mevcut marinada rölöve çalışmaları yürüttük. Projesi oluşturulacak olan yeni yat limanı için herkes oldukça heyecanlı.

Girne yavru vatan Kıbrıs’ın en güzel mekanlarından biri. Özellikle Girne Kalesi eşsiz güzelliği ile denizi kucaklıyor. Turistlerin bu bölgede yoğun olmasının bir çok nedeni var aslında. Kumarhaneler , barlar ve eşsiz güzellikteki manzaraya sahip otellerin tamamı Girne Kalesinin hemen yanındaki yat limanında konuşlanmış durumda. Bu özelliği ile Girne, birçok özelliği içinde barındıran ve yavru vatan Kıbrıs adına turizme en yatkın bölge olarak adlandırılıyor.

Girne’nin kalbi olarak adlandırılan bu marinada, yarım ay şeklinde dizilmiş olan barların yerli ve yabancı turistlerin en uğrak mekanları olduğunu biliyoruz. Alışveriş mekanları için yalnızca 5 dakika yürümek yeterlidir. Girnede her şey elinizin altındadır. Marinanın hemen yanında Lusignan – Venedik dönemlerinden kalan Girne Kalesi yer almaktadır. Kalede gezip görebileceğiniz, Batık Gemi Müzesi, Halk Sanatları Müzesi ve yakınında bulunan Archengelos Michail Kilisesi (İkon Müzesi) gibi eşsiz güzellikte yerler de vardır.

Get the Flash Player to see this content.

Get the Flash Player to see this content.

girne-limani-aytac-cagri-kerim-tugberk-halil

Tuğberk Sül - Halil Akkuş - Aytaç Engin- Kerim Küsmez- Çağrı Aytaş

Copyscape DMCA Copyright Detector korumasi altindadir

Yazar: Aytaç Engin

Ben, blog sahibi ve yazarı Aytaç Engin. 1985 Rize/Çayeli doğumluyum. Ayrıca, Profesyonel olarak internet ile ilgileniyor, araştırıyor, öğreniyor ve öğrendiklerimi sizlerle paylaşıyorum.

Bu yazıyı paylaş

  • facebook-share
  • tweet-it
  • friendfeed
  • plus-it

yorumlar

6 Yorum Yapıldı
  • Mehmet HACIOĞLU dedi ki:

    sevgiler kardeşim…

  • Aytaç Engin dedi ki:

    Yorumlarınız için teşekkürler. Evet Girne gerçekten de çok ilginç ve çok güzel bir yer. Ayrıca insan çok büyük zevk alıyor böyle bir şehirden.

    74 savaşında bir çok güzelliğini kaybetmiş olsada hala eşsiz bir çok güzelliği bünyesinde barındırıyor. Yat limanı en sevdiğim yerlerden biri idi o yüzden çekim yaptım. Kaldı ki insanları çok iyi ve sevecen. Zaten genellikle Turistlerin uğrak mekanı olduğu için oldukça kalabalılık. Bu nedenle insanlar sürekli sosyalliği tadıyor.

    Videoda çektiklerim herşeyi anlatmaya yetmiyor. Nefes nefese hızlıca çektim videoları. Daha bir çok video var. İlerleyen zamanlarda yayına vereceğim.

  • heci dedi ki:

    berkan yegenim burayı verdi bana ben kıbrıs kıbrıs lefkoşa yada askerlik yapdım harika bir yer bence

  • berkan oncel dedi ki:

    sayın aytac kıbrıs görülmesi gereken bir yer ve öyle güzel kareler çekmişsiniz ki insan gitmek istiyor bakalım ölmeden geze bilecekmiyim bu güzel video resim icin tşk saygılar berkan …

  • serkan aydın dedi ki:

    ilk once selam bu siteyi yeni gördüm harika bilgiler var ücretsiz telefonu yapmadım o yarı bir şey işde bilmiyorsu inş dayım ve bu siteyi iyi okuyarak yapacam ve kıbrız harika bir yer tşk video icin


*