Hint kınası nasıl yapılır? Geçici dövme nasıl yapılır?

Hint Kınası Nasıl Yapılır? Geçici Dövme Nasıl yapılır?

Geçici Dövme

Geçici Dövme

Merhabalar arkadaşlar uzun zamandır sanat kategorisi için yazı yazmıyordum. Bende gençlerin hobi olarak ilgilenebilecekleri ve hatta bu işden para bile kazanabilecekleri bir yöntem anlatayım dedim. Ben zamanında çok ilgilenmiştim. Gerçektende iyi para getiren bir hobi. Dövme başına 5 TL alsanız bile karınızdır. Maliyeti hiç birşey değil çünkü. Evet hint kınası ile geçici dövme nasıl yapılıyor ve dövmeciler nasıl bu kadar güzel desenler ortaya çıkartabiliyorlar.

Evet hemen yöntemi anlatmaya başlıcam arkadaşlar. Şimdi öncelikle teknolojiden muhakkak yararlanıyoruz. Zaten hint kınası ile her türlü deseni birebir yapabilirsiniz. Örneğin bilgisayarınızdan bir çıktı alıyorsunuz. Ve bu çıktıyı siyah beyaz olarak kolunuza, belinize, sırtınıza v.b yerlerinize yapmak istiyorsunuz. Hint kınasının bu kadar tutuluyor olmasının nedeni ise 15- 20 günde silinip gitmesi. Diğer dövmeler ömür boyu vucutda kaldıkları için herkes cesaret edemiyor ve bu yüzden hint kınası kadar ilgi görmüyor. Özellikle yaz aylarında sahilde büyük etki yaratan hint kınası ile yapılan bu dövmeler bu nedenle gençler tarafından çok ilgi görüyor.

İhtiyacımız olan malzemeler oldukça basit ve heryerde bulunabilecek malzemeler. Bu malzemeler; Tabiki Hint kınası, Oksijen suyu, Koltuk Altı Stick, Aydınger Kağıdı, Dövme Deseni, Stabilo Kalem ( Cama yazan kalem ), ve Kürdan. Evet arkadaşlar malzemeler oldukça basit ve bulunamayacak türden malzemeler değil. Zaten yapacak olduğunuz iş de çok basit.

Hint Kınası Nasıl Yapılır? Geçici Dövme Nasıl yapılır?

Bahsettiğim malzemelerden Hint kınasını oksijenli su ile güzelce açıyoruz. Kıvamı balçık gibi olması gerekiyor. Çok sulu değil çok da kuru değil. Kürden ile güzelce sürülebilicek ama vucutdan akmayacak şekilde olması gerekiyor. Eğer herhangi bir akıntı olacaksa elinizde bir adet pamuk bulundurun. Akan kısımlar vucutda iz bırakmadan silin.

Hint kınasını açıyorsunuz ve bir kenara koyuyorsunuz. Hint kınası 1 gazozun kapadığında açılabilir. Bir gazoz kapağında seyreltilen hint kınası 6-7 kişiye dövme yapacak miktardadır. O nedenle tutupda bardak içinde açmayın. Hint kınasına yazık. Açtığınız hint kınasını uygulayacağınız yere deseni nasıl çıkartıyoruz. Hemen onu anlatalım.

Aydınger kağıdını, bilgisayardan aldığınız çıktınun üzerine koyuyorsunuz ve Stabili Kalem ile üzerinden geçiyorsunuz. Kağıdı çokda fazla bekletmeden. Koltuk altı stick ile uygulayacağınız bölgeyi işliyorsunuz. Sonra üzerine çizdiğiniz desen vucudunuza gelecek şekilde yapıştırıyorsunuz iyice bastırıyorsunuz ve o desen vucudunuza geçiyor.

Sonrasında işlemler zaten basit. Kürdanı hint kınasına batırıyor ve deseni uyguluyorsunuz. Bu zamanla sizde büyük heycanlar uyandıracak ve o kadar büyük bir zevk alacaksınızki sizde buna inanamayacaksınız. Belkide bu işden çok da güzel paralar kazanacaksınız. Hadi hayırlısı bakalım.

Geçici Dövme Nasıl Yapılır? [VİDEO ]

Get the Flash Player to see this content.

Geçici Dövme Nasıl Kurutulmalıdır ? [VİDEO]

Get the Flash Player to see this content.

He bu arada fön makinası ile kurutup soğuk su ile yıkayabilirsiniz. Fön makinası ile kurutursanız soluk bir renk olur. Kendi halinde kurumasına izin verirseniz ( yaklaşık 1 saat) renkler daha canlı ve koyu olacaktır. Size tavsiyem kurutma makinası değil, kendi kendine kurumasına izin vermenizdir.

Bedava Hint Kınası Dövme Desenleri İndir

Copyscape DMCA Copyright Detector korumasi altindadir

Yazar: Aytaç Engin

Ben, blog sahibi ve yazarı Aytaç Engin. 1985 Rize/Çayeli doğumluyum. Ayrıca, Profesyonel olarak internet ile ilgileniyor, araştırıyor, öğreniyor ve öğrendiklerimi sizlerle paylaşıyorum.

Bu yazıyı paylaş

  • facebook-share
  • tweet-it
  • friendfeed
  • plus-it

yorumlar

165 Yorum Yapıldı
  • alew sahil dedi ki:

    gerçekten çok faydalı bilgiler vermişsiniz,ellerinize sağlık.

  • emre dedi ki:

    abicim bu kağıttan dövmeyi koluma geciremiyorum daha ayrıntılı anlatırmısın teşekkürler

  • selin dedi ki:

    Ben neden dövmenizin tutmadığını biliyorum. Saç boyası sıvısı lazım.

  • xxxxx dedi ki:

    antalyada nerde yapılıyor

  • Pelin dedi ki:

    aydınger kağıdı nereden alınırrr ?

  • opeth dedi ki:

    Kıvamını ne kadar koyultuysam da dövmeyi koluma yaptıkdan sora siyah renk olmuyor hatta bırakın siyahı yıkıyınca geçiyor çok az ve soluk bi görünüm kalıyor..
    oksijenli su ve siyah hint kınası dışında başka bir malzeme de mi koymam gerekiyor?

    • Aytaç Engin dedi ki:

      Oksijenli suyu biraz bol koyuyorsun sanırım. Normal su ile aç boyayı. Oksijenli sudan 1 -2 damla damlat.

  • rotasız dedi ki:

    i anlatmışsın da bide video eklesen ii olacak lütfen ben yapmadımda ordan nasıl olacak anlarım lütfen video koyarmısın teşekürler

  • naz dedi ki:

    ya benim merak ettiğim alman taşı nasıl kullanıyo nası bişey tozmu taşmı yani karışımamı katıyoruz.Birde modeli aydınger kağıdına çizince ve kola yapıştırınca desen ters olarak çıkar öyle değilmi

    • Aytaç Engin dedi ki:

      Alman taşı ile bir ilgisi yok bu olayın. Ayrıca aydıngere çizdiğiniz cismi yine başka bir aydıngere ters olarak koyup kopyalarsanız. Vücudunuza düz çıkacaktır.

  • ebru dedi ki:

    ben yaptım ama tutmadı yardımcı olurmusun lütfen

  • guardian dedi ki:

    ben kagıda cızdıgım sekılı wucuda gecırıken bazen cıkıyor bazen cıkmıyor. daha henuz yenıyım bırasda acemılık var. bıkezde cızdıgımın ustunden bıdaha gectım ole koydum ama seffaf sekılde gozukuyor vücutta… bunu nsl yapabılırım yardımcı olurmusun bana kalemdemı sorun (ben kalemın ınce uclu oldugundan dolayıdır dıe dusunuorum (stabılo kalem)? cevabınızı bekliyorum… saygılarla…

    • Aytaç Engin dedi ki:

      Kaliteli bir kalem alın ve 0.5 olsun ucu.. İnce uçluya çok ihtiyacınız yok. Çok detaylı çizimlere gerek yok yanii..

1 2 3 4

*