Perseids Meteor Shower Google Logosu Perseid Meteor Shower Persid Meteor Yağmurları

Perseids Google Logosu Perseid Meteor Shower – Persid Meteor Yağmurları ( Perseid Meteor Shower)

Perseid-Meteor-Shower

Merhaba sevgili arkadaşlar, biliyorsunuzki google herkes için eşsiz ve çok özel yeri olan bir alışkanlık oldu artık. 7 den 70 e herkezin google ile bir işi oluyor. Hayatımızın bir parçası oldu diyebiliriz. En yakın örneği biz blogcular google sayesinde gelir elde ediyoruz. Bilgi elde edenlere bilgi sunarak sürekli internetde gezdiğimiz için google amcanın bir çok değişikliğine şahit olabiliyoruz.

Google bir slogan edasında belirli günlerde logosunu değiştirip kullanıcılarına bazı mesajlar vermeye çalışıyor. Her dine, her ırka, her düşünceye saygı duyan bu şirket, bazen düşündürücü mesajlar vererek, insanları bilinçlendirmeye çalışıyor. Yine bu yazıyı yazdığım şu saatlerde yaklaşık 10 dakika önce google un logosu değişti ve bu yazıyı yazmam için bana ilham verdi. Değişen logoda amaçlanan bilgilendirme ise; Persid Meteor Yağmurları idi.

Persid Meteor Yağmurları ( Perseid Meteor Shower)

Her yıl, Temmuzun sonlarında ve Ağustos un başlarına doğru gözlemlenen bu olay(Perseids) en yoğun olarak 12 Ağustos gecesi görülüyor. Dünya Güneş yörüngesinde dönüş hareketini yaparken Persid Takım Yıldızları arasından geçiyor. Gök taşı düşüyor ibaresini kullananlar yanılıyorlardır. Bu yalnızda dünyanın hareketine göre yıldızların sabit kalmasından kaynaklanan bir durumdur.

Eğer bu olaya şahit olmak istiyor iseniz karanlık ıssız bir alana gitmenizi tavsiye ederim. Küçüklüğümde sık sık yaptığım tepeden izleyerek şahit olduğum bu olaya hepinizin şahit olmasını yürekten isterim. O anın tadını ancak yaşadığınızda tadabilirsiniz. Bu yıldızlar hakkında daha geniş bilgilere erişebileceğiniz bu bu bu bu sitelerden yararlanabilirsiniz.

Perseid-Meteor-Shower-Camera

perseid

Copyscape DMCA Copyright Detector korumasi altindadir

Yazar: Aytaç Engin

Ben, blog sahibi ve yazarı Aytaç Engin. 1985 Rize/Çayeli doğumluyum. Ayrıca, Profesyonel olarak internet ile ilgileniyor, araştırıyor, öğreniyor ve öğrendiklerimi sizlerle paylaşıyorum.

Bu yazıyı paylaş

  • facebook-share
  • tweet-it
  • friendfeed
  • plus-it

yorumlar

14 Yorum Yapıldı
  • Aytaç Engin dedi ki:

    Henüz bir şey kaçırmadınız ;) Bu gece olacak bu anlatılanlar. Google logosuda duruyor. Kaçırdığınız nedir ?

  • Nazmi OKBAZ dedi ki:

    YAw böyle şeyler hep geçtikden sonra haberim olur :s göremedim işte sabah sabahda güzeş cıktı hiç belli değil zaten tühh kaçırttık :s neyse bi dahak sefere artık

  • Kaan Yılmaz dedi ki:

    Google’in index atması gerekli

  • sabrican dedi ki:

    bu perseid team yıldızları super bir şey.google da çok guzel konu buluyor perseid takım yıldızları nerden aklına geldiyse yıldızlar.ee adamlar boşuna buraya gelmediler perseid yıldızlarınıda bilsinler=)

  • fatal dedi ki:

    güzel yazı sağol

  • Doğukan TUNCER dedi ki:

    Aytaç hocam bloğunuzda gerçekten güzel bilgiler var ve bu bilgiyide bu kadar güzel anlattığınız için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok ilginç bir konu. Google sonuçta bu tarz şeylerin olmasını da çok garipsemiyorum.

    Teşekkürler.

  • Aytaç Engin dedi ki:

    Herkese yorumlarından dolayı teşekkür ederim. Perseid takım yıldızları gerçekten çok ilginç bir konudur. Bu konu hakkında daha fazla bilgi edinmenizi tavsiye ederim. Perseid hakkında bilgiye yine google üzerinden erişebilirsiniz.

    İyi Çalışmalar

  • Perseid dedi ki:

    Perseids hakkında yazılan onca yazı okudum. Ama sizinki kadar çocukluğumu hatırlatanı olmamıştı. Değişik bir bakış açısı perseids olayı açısından :)

  • Recep dedi ki:

    Persid takım yıldızları çok ihtişamlı yıldızlardır. Google amcamız bu ihtişamı kendi ihtişamına katıp bize gece 00.00’dan itibaren yansıttı. 1 gün boyunca google amcamızın logosu persid takım yıldızlarını ima eden bir hal alacak.

  • Sanal Forum dedi ki:

    Gercekten Yararli Bilgiler Bizleri Aydınlattıgın için tesekkurler


*